Iets dichter bij huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu Iets dichter bij huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu

Iets dichter bij huis

Door: Yvonne Smit

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen seizoen gingen de kandidaten van ‘Wie is de Mol?’ (WIDM) naar Hong Kong en de Filippijnen. Zoals jullie je misschien nog kunnen herinneren ging mijn eerste reis, die ik op mijn waarbenjij.nu heb beschreven, daar ook naartoe. Dit keer zijn de rollen omgedraaid en treed ik in de voetsporen van ‘Wie is de Mol’? Na twee keer de halve wereld over te zijn geweest: een keer richting het Oosten en een keer richting het Westen, hebben we (Bram en ik) besloten wat dichter bij huis te blijven en naar Zuid-Spanje te gaan: Andalusië om precies te zijn.

Het plan is om 4 verschillende plaatsen te bezoeken. Deze plaatsen zijn: Malaga (waar we landen), Granada, Cordoba en Sevilla. Via de website: https://www.airbnb.nl hebben we onze verblijfplaatsen geboekt. Op deze website kun je kamers, appartementen, boomhutten, huizen, kastelen en boten vinden die mensen in de vakantie hebben verhuurd. Dit is een erg leuk en goedkoop concept wat ik iedereen kan aanraden. Voor maar €25,- per nacht heb je bijvoorbeeld een appartement in hartje Sevilla. Ideaal!

Wat maakt het dan dat ik in de voetsporen treed van ‘Wie is de Mol?’; de laatste week van augustus mag ik voor de laatste keer met mijn studie op pad en wel naar….. IJsland! Dit keer niet als student, maar als begeleider met een 4-wheel-drive door het vulkaanlandschap crossen. Als dat maar goed gaat(?)

Ondanks dat de reis niet zo ver van huis is, vind ik het toch leuk om weer een digitaal dagboek bij te houden. Dus vanaf 23 juli kunnen jullie de avonturen die ik deze zomervakantie meemaak weer lezen. Het grote avontuur begint echter daarna pas als ik vanaf 1 september aan het werk ga als promovendus bij de Universiteit van Utrecht, maar dan moet ik voor 23 juli wel eerst even mijn Master scriptie inleveren.

Maar nu eerst: aandacht voor het WK! Eens kijken of die Duitsers van Algerije kunnen winnen ;)

Liefs,
Yvonne


  • 01 Juli 2014 - 11:03

    Erik Smit:

    Goed bezig zusje

  • 03 Juli 2014 - 23:18

    Eduard :

    Yvon, wat leuk! We kijken nu al met veel plezier uit naar jullie verhalen, belevenissen en foto's uit. Goede reis! Eduard

  • 22 Juli 2014 - 20:37

    Ans En Klaas :

    Nou het is gel;ukt hoor ik heb je weer gevonden ga je weer lekker volgen Heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Wat valt er te omschrijven? Ik ga graag op reis en voor de thuisblijver die graag mee wilt genieten schrijf ik een dagboek die iedereen kan lezen..... En zelf vind ik het stiekem ook wel erg leuk om te schrijven!

Actief sinds 17 Nov. 2011
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 73509

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 29 Juli 2015

Jungle Adventures

19 December 2014 - 23 December 2014

Polen tussen 1940 - 1945

23 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

In de voetsporen van 'Wie is de Mol?'

18 Februari 2013 - 17 Juli 2013

Howdy how... Arizona!

02 December 2011 - 10 Januari 2012

Back To The Roots

Landen bezocht: