Toch maar een waarbenjij.nu - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu Toch maar een waarbenjij.nu - Reisverslag uit Zaandijk, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu

Toch maar een waarbenjij.nu

Door: yvonnesmit

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

17 November 2011 | Nederland, Zaandijk

Dag allemaal,

Het was in de eerste instantie niet mijn bedoeling om naast Facebook, LinkedIn en Hyves (die ik overigens echt eens een keer moet verwijderen), nog een site aan te maken. Maar omdat er zoveel mensen op mijn verjaardag zeiden: "Je houdt ons toch wel op de hoogte van je reis hè?", "Stuur je ons af en toe een mail?" en Nathalie mij erop wees dat mensen thuis graag gerustgesteld willen worden en heel nieuwsgierig zijn, dacht ik: VOORUIT!

Dus bij dezen wil ik jullie informeren dat ik via deze site jullie op de hoogte zal houden van mijn reisavonturen. Ik weet niet hoeveel keer ik achter internet zal zitten, maar ik ga mijn best doen..

Liefs,

-------------------------------------------

Hello everybody,

At first I wasn't planning to keep a diary of my travel experiences in the Philippines, since I already have so many websites like Facebook etc.. But, many people asked me to keep them informed, so I have decided to keep a diary anyway!

With this first message I would like to inform you about my website. I will post a message once in a while to keep you up to date about my travel adventures. Hope you will enjoy it!

Love,

• 22 November 2011 - 11:42

Ans Kuijt :

Wij wesen jullie heel veel plezier met jullie voorbereidingen en jaaaaaa over 10 dzgen is het al zo ver Nou wij zullen jullie wel missen met de kerst Maar het is voor jullie opa natuurlijk heel geweldig dat jullie er zijn met de kerst Wij wenesen jullie een schitterende reis toe en hopen af en toe wat van jullie te horen via deze waar ben jij nu dikke kus Ans en Klaas

• 22 November 2011 - 21:30

Nathalie Boschman:

Hey Yv!

Wat leuk dat je toch een waarbenjij.nu hebt aangemaakt. Geloof me, het thuisfront is je dankbaar :) Dit gaat een stuk sneller dan een postduif.

Nog effies een dan zit je met je (getrainde) reet in de zon!!!

XxX