18 februari it is! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu 18 februari it is! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yvonne Smit - WaarBenJij.nu

18 februari it is!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

31 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

Om half 11 deze ochtend lag ik nog in bed, helemaal moe en geen zin om te leren voor mijn (hopelijk laatste) tentamen van morgen! De deurbel ging en ik dacht: ik blijf lekker liggen en ik doe net alsof ik niet thuis ben. Ineens schoot door mijn hoofd: "Afgelopen dinsdag heb ik mijn interview bij het Amerikaanse consulaat gehad, binnen 4 werkdagen zou mijn visum aankomen". *SCHRIK* misschien is dit hem wel?! Snel badjas aan, bril op, geen tijd meer om m'n haar te kammen…. deur open, en ja hoor: een magisch momentje, mijn visum was eindelijk thuisgekomen!

Het heeft wat energie gekost, maar dan eindelijk nog op tijd voor vertrek heb ik hem. Ik heb denk ik wel een kwartier naar dat papiertje in mijn paspoort zitten staren om te kijken of het hem wel écht was. 100 keer de data gecontroleerd, klopt het allemaal wel? *Zucht* het klopt!

Nu dan ook maar meteen mijn vlucht bevestigen bij Jan Doets, hopelijk zit ie niet helemaal vol. Binnen een kwartier was ook dat allemaal geregeld. Dan gaat het allemaal ineens heel snel en makkelijk zodra je dat visum 'in the pocket' hebt. Mijn heenvlucht, Bram z'n heenvlucht en onze gezamenlijke terugvlucht zijn allemaal geboekt! HEERLIJK!

Nu eindelijk mentaal voorbereiden want over 2,5 week is het al zover! Spannennnnnnd!

Liefs,
Yvonne

  • 31 Januari 2013 - 13:37

    Ans Kujt:

    Heeeeeeeee Yvonne

    Wat ben ik blij voor je dat het u rond is Is voortaan niet blijven liggen als de bel gaat Ging het nog bijna mis hahahahahahaha Nou lekker genieten nu zal wel dubbel zijn maar je komt er wl doorheen We gaan skypen mailen weet ik veel wil alles van je horen helemaal top Nou nog de wonruimte heb je die ook al ????
    kus kus kus Ansie

  • 31 Januari 2013 - 14:26

    Jolien:

    Achteraf je memoires publiceren!

  • 31 Januari 2013 - 16:48

    Nathalie:

    Gelukkig is het nu allemaal rond, zo terroristisch was je dus niet :P
    Laatste spulletjes verzamelen en dan op naar de hamburgervreters!

  • 19 Februari 2013 - 00:23

    Anita:

    Spannend allemaal hoor,geniet ervan en ik ben benieuwd naar je verhalen.
    groetjes Anita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Wat valt er te omschrijven? Ik ga graag op reis en voor de thuisblijver die graag mee wilt genieten schrijf ik een dagboek die iedereen kan lezen..... En zelf vind ik het stiekem ook wel erg leuk om te schrijven!

Actief sinds 17 Nov. 2011
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 73541

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 29 Juli 2015

Jungle Adventures

19 December 2014 - 23 December 2014

Polen tussen 1940 - 1945

23 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

In de voetsporen van 'Wie is de Mol?'

18 Februari 2013 - 17 Juli 2013

Howdy how... Arizona!

02 December 2011 - 10 Januari 2012

Back To The Roots

Landen bezocht: